AzraLina2024 Duştan sonra saç diplerim çok kaşınıyor kaşıyınca pul pul dökülüyor 2-3 gün sonra da kupkuru olup kabarıp kepek kepek oluyor. Bi kaç aydır bu şekilde oluyor randevu alamadım bir türlü ama bu egzama mı başına gelipte iyileştirebilen oldu mu
uykusuzanne__ AzraLina2024 evet egzama benimde öyle çok oluyordu hatta yara oluyordu kaşıdıkça kanıyordu kaç kere doktora gitmiştim hiç bir şey yapmadılar ilk kapandım zaman olmuştu
yazbebisi AzraLina2024 bende dün hastaneye gittim ama bende kabarma döküntü yok sadece kaşıntı çok vardı uyuyamiyordum bi şampuan ve hap yazdı eve gelir gelmez dus alıp kullandım ilk yıkamada bile rahatlattı beni. Bendeki mantarmis ilk defa duydum saç derisinde mantarı.
AzraLina2024 uykusuzanne__ Ben 10 yıldır kapalıyım hamilelikten sonra böyle bişey başıma geldi geçmeyince canımı sıkmaya başladı
patatess Bende de olmuştu kuaförüm söyledi saç keserken fark edip. Badem yağı önerdi. Duştan önce sürüp 1 saat bekletiyordum. Gerçekten yaralarımı ve kaşıntıyı geçirdi.
AzraLina2024 patatess Ben 1-2 sefer Hindistan cevizi yağıyla tatlı badem yağını sürmüştüm. Biraz rahatlatmıştı. Tabi düzenli yapamadım 6 aylık kızım var pek elim gitmiyor 🫠
Nacafa Dercos şampuan kullanın 1-2 kullanmada hemen alıyor kaşıntıyı da kepeği de. Ben bu şampuanla rahat erdim
Nacafa AzraLina2024 aynen ondan bahsediyorum. Trendyoldan vichy satıcısından aldım eczanelerde pahalı diye
Nacafa AzraLina2024 kırmızı olan sadece dökülme için. Yeşil olan da kepek için. Ben yeşil olanın yağlı saçlar için olanın aldım birde kuru saçlar için olanı var. Siz kendi saç tipiniz hangisiyse ona göre alırsınız