merkursavascisi_06 ben de dönüp dolaşıp sırt veya çapraz asılan çanta alıyorum😅 son zamanlarda peluş, pofuduk omuz çantaları çok hoşuma gidiyor, hem kokoş, hem mevsime uygun, çok şirin buluyorum. Ama benim omuzlarım dar, kalın mont da giyince hiç omuz kalmıyor, öyle çanta kullanmam imkansızlaşıyor😅