annekko anonim96 hipple aynı fabrikada üretiliyor. Son 4-5 ayda kullandık bebelac kızıma dokunmaya başlamıştı. Aptamil kabız yaptı derken uygun fiyatlı görünce denedim. Çok beğenerek içti. Kabızlık şişkinlik sorunları yok oldu. Kızıma iyi gelmişti.
anonim96 annekko bende aldım baya uygundu canım zaten sürekli kabız gibi yapıyordu kakasını şimdi iyice koyun boku gibi yapmaya başladı 🤣 bize yaramadı sanırım bu mama