1 ay önceden dondurulmuş sütlerim vardı dün hastaneye gideceğim için bebeğimi anneme bıraktım iki poşet de donuk süt bıraktım . Birini çözdürüp vermiş diğerine gerek kalmadan ben eve geldim. 1 poşet de çözülmüş halde dolapta duruyor dünden beri. Kokusunda falan anormallik yok ama verebilir miyim bebeğime acaba?