Kızlar selaam kızım 20 aylık
Gece beslenmesinş bırakmak istiyorum
Öncelikle 9 gibi uykuya geçer önce 4 ölçek mamasını içer ardından hemen emziği alır o şeklilde ayağımda sallayarak uyur
Sonrasında 11-12 gibi tekrar mama içer mamadan hemen sonra emziğini almazsa olmaz
Sonra gece 2-3 gibi uyanır
Tekrar sabaha karşı 5-6 gibi uyanır tekrar mama tekrar emzik
Yani bu döndğ aylardır böyle bazen daha sık kalktığı da oluyor yani uyandığında uykuya geçmek için mama istiyor acıktığından olduğunh düşünmüyorum
Nasıl bırakabilirim bunu başaran var mı azaltarak mı daha iyi olur, bir anda mı kesmeliyim ya da acaba önce emziği mi kessem biberonu komple mi kessem kafamda deli sorular….?????