Blossom00 Kızlar bugün sabah taktırdım adet sancısı gibi ağrım var ağrı kesici içtim ne zaman geçiyor bu tam olarak kanama falan da olmadı şuan sonradan mı oluyor
beyzanuroz Blossom00 kanama bende de olmadı o Ağrı’da geçer ilaç ictiysen vücut ona alışasiya kadar ağrı yapıyor
1prensessannesi Blossom00 4 5 gün sürer canim yaklaşık 3 5 ay da düzensiz adet olursun sonradan düzene girer. Spiral rahatlık eğer vücudun kabuk ederse çıkarttirma
Blossom00 1prensessannesi teşekkür ederim 10 gün sonra gidicem kontrole inşallah yerleşmişse çıkarttırmam
Edo_yekta12 Benim iki gün ağrım oldu sonra geçti bir buçuk sene kullandım ama adet günlerim nerdeyse 20 gün oluyordu vücudum kabul etmedi ve sonra da kaymış zaten allahtan hamile kalmadım yani yine de tamamen spirale güvenmeyin
anneann Edo_yekta12 benimde spiralden sonra adetim 5 günden 10/12 güne çıktı çok pişmanım taktirdigima 😥
Edo_yekta12 anneann benimki normalde 7 8 gün sürüyordu işte taktırınca tüm dengeler bozuldu yarayana yarıyor bana hiç yaramadı iyi ki kaydı da çıkarttım kurtuldum