Defneninannesi ben bir iki gün yanında uyukladım güya, hık dedi kalktım baktım, hıh dedi kalktım baktım sonra pertim çıktı. Sonra gittim kendi odamda yattım zaten uyandığında ağlayacak olsa fizan dan duyuluyor. En azından beslemesinden sonra güzelce gazını alırsan yatırdığında da beş on dakika yanında durup rahat mı değil mi diye bakarsan için rahat edip kendi odanda yatabilirsin 🤗