Kızım 20 aylık genelde sadece baba ve hapşu diyor gel derken bile yeri gösterip ıh ıh diyo aslında bir sürü şey söylüyor ama anlamı yok herkes hatta dalga geçiyor japoncamı konuşuysun diye baya bişeyler anlatıyor ama anlaşılmıyor ne yapabilirim bu durum için yaşayan varmı dediğim her şeyi anlıyor kitap okurken kedi kalem üzüm vs nerde dersem gösteriyor günlük ev işlerimde bile yardımcı olur bana