mom97X doğduğundan beri tv açık. Hiç kısıtlamadım. Yeri geldi özellikle karşıaına koydum ki yemek yiyebileyim, tuvalete gide bileyim hatta bi kahve içeyim. Şu an 13 aylık, hiç bi zaman kilitlenmedi televizyona. Oturur oyuncaklaeıula oynar, sevdiği 3 5 çizgi film var onlar çikinca dans eder, güler. Sabah kalktığımızda kahvaltı hazırlamak için mutfağa giderken koyuyorum tv karşısına, daha çayı ocağa koymazlar kapıya dayanıyor. Hiç meraklısı değil. Gittiğimiz yerlerde de ilgilenmez, oturur oyuncaklarıula oynar. Çocukla alakalı biraz da evet. Bir de ben kıstlanan şeyin cazip olduğunu düşünüyorum. Yani çocuk hiç bilmeyincd, denk gelince kilitlenir. Yetişkinler bile hiç bilmediği bir teknolojik aletle karşılaşınca birinde “vay be ” Falan diyip izleriz yani. Ben abartıldığını düşünüyorum. Ayrıca TV’nin otizm yapmayacağını da biliyorum. Tetikler demekte yalnış. Bir çocuk otizmliyse 1 dk bile tv izlemese yine de otizmli olacak. Değilse tv ile otizm olmaz, olamaz, çünkü otizm öyle bir şey değil.