mom97X
Ben sınırlı ekrana hiçbir zaman karşı olmadım.
Tv değil, tabletten izliyor ve tabletten oyun oynuyor, boya yapıyor, müzik dinliyor vs.
Mesela oynadığı oyun 10 dk ancadır. Uzun süre zaten sabit durabilen bir çocuk değil.
Gün içinde yemek yerken isterse açarım. Asla ona hipnoz olduğunu düşünmüyorum çünkü yemek yerken sohbet eden sorulsr soran bir çocuk ve sevmediği yemeği önüne koyarsanız yemez ekran var diye yani.
Neşeli, sosyal, enerjik ve bildikleri itibariyle de yaşıtlarından önde giden bir çocuk.
Elbette bu da benim gayretim ve birlikte geçirdiğimiz zamanlarla pekişiyor.