gunduzanne Gaz için kimyon çayı öneriyomusunuz kızlar. Çay dediysem de suyun içine baharat olan kimyondan atıp içmek. Bebeğim 12 günlük bi zarar görür müyüm ?
saremomm_ gunduzanne benim de bebeğim 5 günlük içiyorum ,rezene de çok iyi geliyor bana deneyin isterseniz 🌸
irmhzl gunduzanne ben rezeneyle ikisini bu sekilde iciyorum ama faydasi var mi bilmiyorum fazlasi ne yapar yada baharat sonucta
hakinhakin Ben rezene çayı içiyorum bazen içine toz kimyon da koyuyorum. Bebeğin gazını cikarmayi ihmal etmeyin. Bide doktor bı damla verdi onu kullanıyorum bebeğe. Siz de kendi doktorunuza danışabilirsiniz.