Arkadaşlar oğlum 2 yaşına yeni girdi ama hep böyle uyumsuz pek oyun oynama huyu olmayan bir çocuk çok aşırı hareketli ben oynatmaya çalışınca bile olmuyor o kadar hareketli ki hiç bir şekilde odaklanamıyor eşimle ben elimizden geldiğince oyun oynatıyoruz ev içinde bu bazen top oynamak bile olabilir oyun hamuru kinetik kum boyama vs aklınıza ne geliyorsa ama oğlum hiç bir şekilde oyuna katılmıyor bizim oynamamızı da istemiyor öylece durup bakıyoruz ve eşimle sinir krizi geçiriyoruz yine bir şey diyemiyoruz ben artık ağlamak istiyorum . Gün boyu peşimde ne iş yapsam yanımda büyük yetişkin işleri yapmak istiyor ne makina yapabiliyorum ne silebiliyorum ne yemek ,sürekli ben yapıcam diye ağlıyor artık sinirlerim bozuldu bu çocuk ne zaman oynayacak arkadaşlarımın çocuklarına bakıyorum beraber oturup oynuyorlar ya da kendi kendilerine yanlarında kahvelerini çaylarını içiyorlar ben nerede yanlış yapıyorum . Kendisini oyun grubuna götürüyoruz orda da asla durmuyor en fazla 5 dk kriz çıkarıyor ve mecburen alıyoruz ne yapmamız lazım var mı önerileriniz parka götürüyoruz ama havalar soğuk her zaman olmuyor çevremizde akranı da hiç yok ne yapacağımızı şaşırdık o öyle yaptıkça benimde hevesim kalmadı açıkçası ne kitap ne oyun bir şey yapmak istemiyorum nasıl olsa zehir ediyor diye sizler de durum nasıl