Asyaveannesi04 _mom16 Bizim doktorumuz hiç öyle bir şey demedi aksine basamağı olursa ona basıp ayağa kalkma riskii daha fazladır
nlntmrkrn Asyaveannesi04 aynen sosyal medya da bende duydum ayak desteği olması lazım falan gittim ayak desteği aldım üstüne basıp ayağa kalkınca bende çıkardım
_mom16 Asyaveannesi04 ayağa kalkması için büyük olması gerekiyor 3 4 yaşından sonra anca o zaman da mama sandalyesine gerek kalamaz
Asyaveannesi04 _mom16 3-4 mü biz 3 yaşına kadar bile kullanamadık😅 ayaklı olsa nasıl olurdu kimbilir kızımın boyu da uzun siz ayaklı alın ayaklı olmayan mama sandalyesine