badesmommy doktorlar bas bas bağırıyor çayın, hapın kilo verdirmediğini. İlla ki beslenme alışkanlığınızda da bir değişikliğe gitmişsinizdir, 60 kg boyunuza göre fazladır, bu sayede kolay kilo vermişsinizdir. Emzirme döneminde saç bile boyamıyoruz, vücuda oral yoldan giren her şey doğrudan süte karışıyor. Siz bilirsiniz.