Tv de ne açıyordunuz ?
Sanmıyorum denk gelmiştir annesi.
Dediğiniz hastalık sadece parmak ucunda yürümek olarak değil :)))) farklı bir boyut o kendini sadece parmak ucunda yürüyerek göstermez.
Geçici bir durumdur yakında unutur.
Çocukların her hareketine bir anlam yüklemeyin lütfen.
Oyun yapıyordur