210796 gelişim geriliği düzeliyor diye neden çocuklarımızı bile bile Tv karşısına koyalım ki doktor doktor gezmiş oluruz bir doktor da hiç acımaz otizm der, çünkü otizm demiyorlardi önceden yada diyorlardı biz bilmiyorduk deli de denmiyordu aslinda ne olduğu bile belki bilinmiyordu köy yerlerinde doktora goturmedikleri için, etrafımızda otizm tanısı konmamış hastalar bile vardır büyük ihtimalle normal günlük hayatına devam etmeye çalışan hafif düzeyde geçiren, ben bunun okulunu okumadım ama ben kendimi bildim bileli otizm var çevremde de gördüm şimdi otizmin artmasının bilinmesinin esas sebebi hem çocuklarda aşırı teknoloji kullanımı, hemde artık sosyal medyadan artık her şeyi fazlasıyla görür olduk buda ulasilabilirligi ve bilgiyi arttırdı ve daha çok duyar olduk