lnsaa Kızlar bebeğim 6.5 aylık yenidoğankende hiç mastit olmadı. Dün ilk defa sağ göğsümde şişlik sertlik hissettim acıyor. Emzirirken de ağrı oluyor. Ama mastit olduğunu sanmıyorum bi anda oldu ve sütüm çok yoktu zaten ne olabilir acaba yaşayan var mı