Tugba19_ NaimeYilmaz NaimeYilmaz bence 50 kişiye 1000 tl daha mantıklı en azından 50 annenin bebeğine bez parası olmuş olur . Çok kişi faydalanmış olur 🌸
sezennkz NaimeYilmaz herkes yararlansın isterim 1.000 tl annenin cüzdanında kalsa bile iyidir elbet işini görecek
kaynanasavar NaimeYilmaz 1000₺ yi hafife alanları görüyorum ama insan bazen 10₺ ye muhtaç oluyor, daha fazla kişiye 1000₺ en mantıklısı en azından bezini mamasını herhangi bir eksiğini alır ve ya hastaneye götürebilir
AselinAnnesiiiiiiiii Minel-inannesi benim kızım bide 2 yaşında mamadan başka bişey yemiyor yediremiyorum
Ozlemduru1629 NaimeYilmaz bence 50 kişiye 1000 tl olması daha mantıklı şu zamanda mama bez bile alamayanlar var bir nebzede olsa iyi gelir.