deleted20517 aydanur_98 çekiliş cuma günü başlatılacak burda sabitli posta bakarsınız ona göre başvuru yapabilirsiniz
kuzeyinannesi06 NaimeYilmaz 50 kişiye 1000 tl ne kadar çok kısıye dokunursa ödül o kadar güzel bir yaraya merhem olur az çok demeden
beriiiiil NaimeYilmaz ben 10 kişiye 5.000 dağıtılmasını daha mantıklı buluyorum. Çünkü diğer miktarlar pek işe yaramaz malesef bu ekonomide
funda94 NaimeYilmaz 50 kişiye 1.000 tl 50 annemizin daha çok işini görür Mama ve bezini alabilir Pazar masrafını görebilir vs.
nesegul NaimeYilmaz 1000 TL az yani en azından 25 kişiye 2000 TL daha mantıklı daha fazla anne ihtiyacını alır iyi kötü daha fazla anne mutlu olur 🥰🥰
meraliredam NaimeYilmaz Evet bu şartlarda 1000 ₺ bir para değil ama en azından daha çok kişiye dokunur ve umulur ki içlerinde en ihtiyaç sahiplerine ulaşır.Bir bez bir mama da olsa bir ay için rahatlarlar bir nebze de olsa.Bu sebeple 50 kişiye 1000₺