Kizlar illaki acilmistir ama bulamadim burada, 20 gunluk bebegim dogum yaptim, e devlette sadece 32. Hafta raporum gözüküyor analik diye, muhasebeciyede elli kere sordum en son mali musavire soyledim demisti yeni girdik aralik ayini filan dedi ama 20 gun gecti daha goremiyorum, ne zaman aldiniz paralari nasil aldiniz, birde bu yeni cikan 5bin tlyi gidip basvurup mu aldiniz esim kimlik icin gittiginde daha onaylanmamis simdi istersen eski paradan veriyim sana demis ona da e devletten mi basvueuyoruz alan veya basvuran var mi, onlada bi ceyrek alirim yavruma dedim