Krizinka_5 bu ne sinir bi sakin siz soru soruyorsunuz bende cevap veriyorum.
Mantıklık bir durum yok. Ben bu işin bizzat içinde olduğum için burdaki çoğu kişiden evet daha iyi biliyorum. Zeytin kalitesiz (susuz kalmış, kurt yemiş vs.) olsa bile incecik yağı çıkabiliyor. O yüzden diyorum kaliteyle ölçülmez sadece asitiyle ölçülür diye. 🩷