Habis07 Kızlar bir haftalık bebegm var emip yatıyor en az ıkı saat yanımda yardımcılarım var ama kendim kaldıgımda nasıl yapacagım uyku olayını korkuyorum kusar aspire eder dye surekli bakasım geliyor uykusuzda duramam ama uyusam sık sık kalksammı ? Yanımda besik durup hani ? Siz nasıl duruyorsunuz
NaimeYilmaz Habis07 zaten 2 saatte bir emzırıyorsunuz reflu yatagında yan yatırırsanız aklınız kalmaz 🌸
Summ Yan yatır ilk zamanlar bende dikkatli bi şekilde yan yatırıyordum yada kafasını yana çevir uyuyunca hepimiz korktuk hala da korkuyoruz ama uyumamız lazım ki o uyanıkken verimli bi şekilde onunla ilgilenelim. Yatagını yanı başına koy ıh dese zaten uyanırsın