nniduaa bacım sen başına iş mi ariyorsun sakın sürekli bu şekilde çocuğa müdahale etme ileride çok sıkıntı yaşarsın bak benim oğlum var ıslak mendille bile çok güzel oynayan bı bebekti kendi kendine atar gülümser oyun yapardı bı sürü oyuncağı vardı oturur oynardi o kadar rahatti ki onu büyütmesi gerektiğinde tek başına kendini oyalamayi bilmeli bebek istiyosa eğer ..! Buna müdahale edip bebeğe bu durumu unutturursan bebek sürekli seni isticek sana iş yaptirmicak yemek yaptirmicak her dk ona ayirman mümkün değil kızım oldu oglumdan sonra Allah’ım paçamda sürekli yemek yapmaya gidemiyorum oyuncak oynamaz yaninda oturursam oynar yanında yoksam kalkar beni arar kapilarda ağlar mutfak desen aldı başını gidiyor cnku o anlık yemek hazırlayıp savaşa kaçar gibi kaçıyorum tam uyutiyorum tekrar beni istiyo mecbur bırak gel başına misal bu şekil bı bebek çok zor sakın vicdan yapıp çocuğa müdahale etme o kendini oyalamayi bilirse kendide mutlu olur sende rahat olur, işini gücünü yapacak gücün var yapamamak çok kötü bı durum misal ben kızımdan sonra doğru düzgün misafir kabul edemiyorum evime gelen insanlara rezil oluyorum surekli aglio hizmet yapamıyorum hizmeti geçtim öncesinde hazırlık temizlik gerektiriyo onu bile yapamıyorum