Aysenur342 bence bir hastaneye götürün derim ortalık salgın dolu. Bende evde geçirmeye çalıştım başta buhar, şurup vs ile ama devam ediyordu hala. Kış girdi gireli hasta küçük oğlum hastaneye gittiğimde zatüre olmuş deyince şok olmuştum evde tedavi altındayız hala yarın gideceğiz tekrar ona göre değerlendirme yapılacak. Hala devam ediyor az da olsa iyileşme var ama bir bakıyorsun daha da kötüye gidiyor gibi 🥲
Dikkatli olmakta fayda var.
Büyük oğluma Zühre anadan kozalak şurubu aldım ama kullanamadim daha nasip olmadı bugün vereceğim inşallah 🤍