Kızlar bir oğlum var henüz ikinciyi düşünmüyorum.
Reglim 6 gün gecikti. Şiddetli bel ağrısı, göğüs hassasiyeti ve bugün de baş ağrısı başladı. Hamileliğe ihtimal veremiyorum imkansıza yakın yani. Etraftaki hastalıktan oldum 2 kere serum aldım ilaçlar falan derken bu geciktiriyor olabilir mi sizce?