Kızlar beş altı ay önce aldım bu süpürgeyi. İlk başlarda canavar gibiydi halıya yere resmen yapışıyordu ama altı ayda bu performans kayboldu düz yerdekini bile bazen çekmiyo ben sadece kapağı açıp tozları boşaltıyorum acaba temizlemede bi yanlış mı yapıyorum hiç video da bulamadım internette. Bilgisi tecrübesi olan var mı