3315 aslında uyusa fena olmaz çünkü sarhoş gibi geziyor ama 5 dk uyuyup uyanıyor sanki gece uykusundan uyanmış gibi enerjik kalkıyor ilkten bende çok direndim azıcık oturma fırsatı buluyorum diye ama sonradan saatlerce uğraştırdı dedim aman ya uyutmayacağım şimdi yorulursa sızıp kalıyo uyumazsa hiç uyumuyo bizde mi eksiklik var başkalarımı bu işi biliyor bilmiyorum benim kızım baştan beri uyumayı sevmiyor zaten