18 aylıkken bıraktık, hicbirşey yapmadım sabah uyandığımda başlıyorum dedim hemen kahvaltı verdim sürekli ara ara eline kuru üzüm meyve falan verdim öğlen uykusunda uyumadan su verdim süpürge sesi ile uyuttum,uyandı tekrar yemeğini verdim hemen,gene kuru üzüm kuru yemiş falan verdim ilk iki gün çok sabırlı olmalısınız gece uyumayacaksiniz bunun bilincinde olun,geceleri hicbirsey vermedim su verdim sadce eve süpürge sesi ile kucağımda sallayarak uyuttum,iki gün zorlandık sonrasında oda alıştı😊ve bizimki bağımlı gibiydi aç olmasada emmek için isterdi