Merhaba , bebeğim 2 aylık aşırı gazlı bebek ve 3 gün önce makat çatlaklıgını farkettim doktora götürdüm krem verdi birde sıcak suyun üzerinde durucak dedi , çok ağlıyor öyle böyle değil acaba makat yeri acıyor olabilir mi kaka da kabız değil ama zorlanıyor yapamıyor 😪 uykularım kaçtı