Hanımlar 5. Ayımızı bitirdik bebeğim bu zamana kadar hep anne sütü ile beslendi Allah’ıma bin şükür 🙏🏻 Ama artık birşeyler arıyor yemek istiyor dişlerimiz de çıktı elma muz armut veriyorum dişlerini kaşısın diye onları kemiriyor yiyiyor 😂 şimdi de hero baby kavanozdaki küçük mamalardan vermek istiyorum püre gibi kullandınız mı nasıl sizce 4. Aydan itibaren muzlu elmalı olanı var onunla başlamayı düşünüyorum