Muhammet Bu bendeki ney kizlar depresyonun kaçınci evresi panikmi manikmi OKB nedir bu bilen varsa Allah aşkına yazsın bunaliyor içim patliyor
Muhammet Muhammet lustral kullanıyordum 2 ay oldu birakalı gayet iyiydin smdi çok kötüyum niye böyle oldum
duyguloji3478 Muhammet sizinki travma sonrası stres bozukluğu olabilir mi bir şey yaşadınız mı veya gündemi aşırı takip eden biri misiniz? Aşırı strese maruz kaldınız mı yakın zamanda ? Ya da bu süreç ilk ne zaman başladı neden başladı hatırlıyor musunuz sorunuzu cevabı sizde 🌺ama hepsi geçici bir süreç ilk olarak bunu unutmayın olur mu her şey sizde bitiyor beyninizde bitiyor 🙏🏻beyninizi siz yönetin o sizi yönetmesin kendinizi sürekli telkin edin şu an bu durumu yaşıyorum ama geçecek diyin
Muhammet duyguloji3478 öncesi çok zorlu lohusalık geçmişim var smdi ise evet biraz sorunlu bı zamandan geçtim o tetikledi galiba canm ama sürekli bı ölme isteği bıkkınlık zevk alamama var bu hayatımı mahvetti yaşama sevincimi aldı saol canm yardımcı oldgun için Allah razolsun
aycoregim Hormonlar alt ust ediyor hepimizi, emziriyorsaniz ondan da olabilir vücut takviye almadan zorlanıyor. Bir doktora gorunun bence yine de icinizi rahatlatir
duyguloji3478 Muhammet hamilelik lohusalık zamanı başlayan bu süreç genelde hormonal oluyor yavrum inşallah geçecek teslim etme kendini 🩷🌸kocaman sarılıyorum sana