KaranimEgem benim kızım da aynıydı 7. Aya kadar fışkırarak kustu mide ultrasonu bile çekildi, gavisconun toz halinde olanı kullandık 3. Aya kadar mama ve meme bi aradaydı doktorumuz mamayı tamamen kestirdi ama dediğim kusmasının bitmesi biraz zaman aldı, kesinlikle yüzü koyun yatırmayın demişti hep sağ sol yatırdım geçecek biraz yıpranıyor ama insan geçiyor😔