Kızlar 5 ay 22 günlük bir oğlum var eşimle geçen hafta hamilelik üzerine ilişkimiz oldu ve korunmamıza rağmen tam korunamadığımızı farkettik sonradan benimde o gün meğer yumurtlama günümmüş sonradan anladım 😟 ve ben şuan hamile kalmış olmaktan çok korkuyorum psikolojim alt üst oldu sezeryan doğum yaptım yeniden bir hamileliğe vücudum ve psikolojim hazır değil daha yeni birşeyleri düzene oturtmuşken bebeğimle ben birbirimize tam adapte olmuşken şimdi yeniden bir hamilelik olursa ne yaparım diye düşünüyorum hamileliğimde biraz sıkıntılıydı serklaj olmuştum düşük tehlikem vardı erken gebelik testi yaptım daha adetime 9 gün vardı bu akşam üstü yaptım yakından bakınca belli belirsiz çizgi var gibiydi uzaktan bakınca yok gibi ne yapacağımı bilmiyorum kimseye danışıp fikir alamıyorum içimi dökemiyorum kalakaldım😔😔😔