Hepinize iyi akşamlar arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var 17.5 aylık bebeğimi sütten kesmek istiyprum 2 aydır uyku uyuyamıyorum geceleri sürekli uyanan emmek isteyen bir bebeğim var çok zorlanıyorum her gece aynı artık oturdum ağlıyorum sütten kesmek istiyorum fakat çok korkuyorum gözümde çok büyütüyorum çünkü kızım öğle ve gece uykularına emerek geçen bir bebek gündüz oyalasam da gece napıcam emzirmesem çok ağlicak napıcam bilmiyorum lütfen bana fikir verip yardımcı olur musunuz