Yazıda da denildiği gibi ağlatmadan uyku eğitimi verilebilir. Ben şahsen öyle verdim. Bebeğimi hiç sallamadım, birileri sallamaya kalktığında da boş boş etrafa bakar ve hayatta uyumaz. Kızım şu an 10 aylık, dün mesela 8.30da uyudu şu an 9.30 hala uyuyor, sadece 5.30da uyandı yedi ve geri daldı. Uyku eğitiminin zaten temel amacı bebeğin yanında durmak ağladığında almak, sakinleştiğinde koymaktır. Bebek bir şeylere bağlı uyumadığı için uyandığında da onu aramaz. Böylece sürekli uyanmaz, uyansa da geri dalabilir. Bebeğin kaliteli uyku uyuması onun gelişimi için önemli, sadece anneler uykusuz kalıyor ondan yapıyor diye bakmamak lazım bu duruma. Bu işin ticaret kısmını ben de onaylamıyorum birilerine bunun için para vermeyi. Hamilelikte okuduklarımdan yola çıkarak tamamen uyguladım ve işe de yaradı.