kuzeyinannesi06 Kızlar yarın için bebişin öğle akşam menüsü rica edecektim ben😂 artık çok tıkanıyorum bi öneri buyurmaz mısınız siz neler yedireceksiniz ne kadarlıklar 🥰
Anayimben_ kuzeyinannesi06 8 aylık sabah yumurta sarısı labne öğlen pirinç unu elma pekmez karışımı akşam yoğurt çorbası
aysemsi10 kuzeyinannesi06 10 aylık Sabah kuymak+ pekmezle kuruyemişleri karıştırıp veriyorum macun gibi bişey yaptım bir kaç kaşık Öğlen yarım elmayı eline veriyorum oyalansın diye kalan yarısını da cam rendede ezip öyle yediriyorum Akşama da biz ne yiyorsak o dün et haşlama ve yoğurtlu erişte yedi