Ben de aynı sizin gibiydim, daha çok erken merak etmeyin bebeğin ihtiyacı oldukça süt de artıyor. Ayrıca mama veriyordum günde 4-5 kere 2 aylık olduk gece uykusundan önce eğer doymadıysa veriyorum yine. Önemli olan az da olsa emmesi. Mamayla da doyuyorda doysun hiç üzülmeyin, bol su