Kızım 5yasında.yuksek ateş dırenclı ateş.. sımdı baktım yüzünde mınık mınık kırmızı döküntüler var.ellıyorum pütürlü.sankı yanmış da kurumuş gıbı.balgam hırıltı da cabası. Ne kullandınız bu durumda.sabah dra götürcem ama merak ettim.bogaz enfeksiyon olduğunu dün anladım ve klamoks başladım. Bır gram ıyılesme yok