Oykummasal12 102 kiloyla hamile kaldm 102 ilede doğum yaptm eve geldiğimde 88 kiloydum 9 ay boyunca hergün kustum mide yanması yaşadım hergün her saat, hamilelikte şeker sorunum yoktu çok şükür ama hamilelik tiroidim oldu ilaç kullandım düzenli, tansiyonum çıkıyordu ara ara 14-9 ondada dikkat ediyordum.
Doktorum yeme konusunda kısıtlama koymadı cnkü hiç birşey yiyemiyordum yediğim şeylerdede hep bebeğe kilo aldırıcak şeyler yemeye çalıştm çok şükür 3 küsur doğdu oğlum