Kızım 8.5 aylık kabız oldu😪herşeyi yaptım masaj , oturtma banyosu, kayısı kurusu suyu posası. Armut , hurma bana mısın demedi yapmadı kakasını . Ceviz kadar fındık kadar sert bi şekilde yaptı bugün 3 kere. son çare fitil kullandık küçük olduğu için yarısını kullandım. İlk defa fitil gördüm ve yaptım koydum 15 dk sonra az bi kaka ile çıktı . Bütün olarak .
gliserinli fitil kullandık. Bu fitil bütün mü çıkması gerekiyor yoksa eriyip falan mı hiç bilmediğim bi konu kullananlar bu yolu uygulayanlar yardım lütfen 🤷♀️🤦♀️🤦♀️
Ve kabızlık olayı yaşamış anneler bebekleriniz için neler yaptınız , tavsiye alabilirim 🥰