sule_barlas 4 aylık oğluma bugün itibariyle demir damlasına başladık oğlum ne mama yedi bugün ne de uyudu çocuk çok huzursuz uyumuyor mama yemiyor hep ağlıyor aç yemiyor uyumuyor ne yapıcam sapıttım bunla alakalı olabilir mi dün 4 ay aşıları vuruldu
gzdeumay sule_barlas hangi damlayı ne zaman hangi oranda kullandınız acaba? Aşı da huzursuzluk yapar belki ağrısı vardır bir çay kaşığı calpol verdiniz mi?
sule_barlas gzdeumay dün calpol verdim 5 damla yazıyordu 3 verdim eve gidince bakayım adına öğlen verdim mamadan 2 saat sonra 3 vermemin sebebi yan etkilerinden korktum fiyatı 85 tldi
gzdeumay sule_barlas bence şimdi bi daha calpol verebilirsin ağrısı varsa hafifletir. Çok fazla damla çeşidi var onun da yan etkisi olmuş olabilir ben bestiron damla kullanıyorum bebişimin kilosu kadar veriyorum 8 damla. Hiçbir yan etkisi olmadı şükür. Almadan önce de çok araştırdım içeriği en temiz olan damla buydu yani damladan olduğunu düşünüyorsanız bunu tavsiye ederim
sule_barlas gzdeumay adı ferrum sağlık ocağındaki doktor yanlış yazmış ilk başta benim için yazmış ama ben bebeğe diye bastıra bastıra söyledim yanlış yazmış sorasında eczacı bu bebek için değil yetişkin için dedi bende 4 aylık bebek kullanacak dedim ezacı bunu yazıp sağlık ocağına götürün düzeltsin dedi eşim gidip düzeltirdi
sule_barlas gzdeumay ha bide parmağımı ağzına aldı aşırı bastırdı bildiğin ısırdı belki de diş sancısıdır dedim ama feryat figan ağladı susmadı 4 kişi susturamadık çocuğu kimi okudu kimi gezdirdi kucağında berbat bi gün geçirdim bugün 🥺
gzdeumay sule_barlas sağlık ocağının verdiğini kullanmayın sakın onu atın hemen. İçeriği hiç temiz değil ayrıca dişlerde kararma yapıyormuş araştırabilirsiniz. Diş sancısı bizde yaşıyoruz 5 aylık olduk aynı şekilde tepkileri oluyor çenemi ısırmaya çalışıyor kuzum bende kıyamıyorum onun içinde nurse harveys diş jeli sipariş verdim inşallah işe yarar🙏🏻 sizde de hepsi üst üste gelmiş Allah yardımcınız olsun geçecek elbet sabırlı olun🤍