araskusum benim zaten yakınımda destekcim yok benden başkasında da hiç deneme firsatim olmadı açıkçası sadece hastayken emzirmistim yine uyumamışti lavaboya gitmem lazım dedim eşime verdim pışpısla diye o uyutmustu 1,2 kere ama zaten hastayken hep halsiz ve uykuluydu yavrum onunda etkisi vardı