Oyy kuzumm , benim bebişte mama + meme aldı ama mama içtikten sonra dediğiniz gibi ağlıyordu doymuyormuş gibi emzik vererek buldum çareyi , gaz masajı falan arkadaşların dediği gibi yapabilirsiniz, ben birde yarım kundak yapıyordum sakinleşiyordu öyle birde akşam 6-7 arası deli gibi ağlıyordu beyaz gürültü açıp kucakta hafif salinimlar yapıyordum