
Canım anneler oğlum 2-3 saat önce babasıyla boğuşmaca oynuyordu kanepeden babasının üstüne atılıyordu babası da 1-2 defa serf düşer diye korkup kollarından işte vücudundan biraz sert tutmuş düşmesin diye , az önce üstünü değişirken bu morluğu fark ettim peteşi gibi, daha önce yine minicik fark etmiştik doktora gösterdim 1 ay olmamıştır daha belki tam kan sayımına bakıldı PLT değeri normal geldi doktorumuz sorun yok dedi ama yine böyle morluk tekrarlayınca endişelendim eşim de tam bu omzundan tuttuğunfam emin değil ama 1-2 kere sert tuttum vücudunu düşmesin diye dedi ama neresinden tuttuğundan emin değil sizce darbe sonucu mu olmuştur? Daha önce bende elini tutarken merdivene fırlamıştı bende düşmesin diye sert tuttum bileğinden eve geldiğimizde bileğinde minik bir alan da peteşi olmuştu böyle 1-2 güne geçmişti ben o tuttuğumdan olduğunu düşündüm yine mi öyle olmuştur sizce?