Çok merak ettiğim bir konu hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum kızlar. Aranızda istediği cinsiyet için özellikle birşeyler yapıp tutturan var mı? Örneğin “kız bebek için şunu yaptım, gerçekten kıza hamile kaldım” gibi..? İnstagramda cinsiyet belirleme yapan sayfalar var beslenme planı ve vajinal duş ile cinsiyet planlaması yaptırıyorlar sizce doğruluk payı nedir? İki oğlum var, bir kızım olmasını çok ama çok istiyorum Rabbim bana da nasip etsin inşallah…