Efeannesi_ yok demez öyle bir şeyde ama kendi doktorunuza en azından danışsanız kanama konusu beni endişelendirdi.Parça kalması genellikle yaşanabiliyor bende olmamıştı mesela ama çok duydum çevremden ve bir sorun olmamıştı o kendiliğinden atılıyor evet ama kanama için en erken vakitte kendi dr nuz ya da başka bir hekime gidin bence.Geçmiş olsun🌸