Feyzey35 vallahi lansinoh,bepanthen plus,garmastan kullandım olmadı amerıkadan earth mama getırttım olmadı gumus kapak dedıler aldım olmadı saf zeytın yagı,hındıstan cevızı yagı,kantaron yagı olmadı.aventın kalkanını al dedıler hava alır dedıler o da en gereksız seylerden olmadı.gogus cerrahına gıttım yapılacak herseyı yapmıssın bıraz sagıp ver once ıkı gunle basla sonra 5gune cıkar dedı ama bebegım bıberona enjektore herseye kolay alısıyor dıye dınlemedım ağlayarak devam ettım emzırmeye.bu arada kuru tutmaman gerekıyor kuruyunca kabuk baglayıp daha fena oluyor.şimdi 2aylıgız anca gecıyor.saydıgın kremlerın hepsı çöp üzülerek söylüyorum kı tek care zaman.dişini sıkacaksın maalesef canım zor ama napalım🥺