Gulsah3535 deprem olmadığı sürece Bn çok korkmam. TVden müzik acıyorum ya da haberleri ve evde en az 3 ışık yanıyor. Yatak odası koridor oturma odası. Kapımı da hep kilitli tutarım. Ve bebeğimle konuşurum sürekli. Uyuduktan sonra da kendime çay demler oturur komik film falan izlerim. Koridor ışığını kapatmadan odama gider yatarım. 😍 Bebekle yatmakta bir çözüm olabilir. 🙂 Alisir diye düşünme zaten yalnızız koca yok Alissa ne olur sanki 18 yaşına kadar yatacak değil ya 😊