msr33
2 kaşık gayet yeterli aslında
Doyması gerekmez aksine ne kadar farklı yiyecekten tadarsa o kadar damak tadı gelişir ve ileride seçme ya da red yaşamazsınız.
Şu an amacınız sofra kültürünü öğretmek , çiğneme refleksini geliştirmek ve damak tadı.
Verdiğiniz hiçbir besin anne sütü ya da mama kadar faydalı değil onun için hala sıvı gıdaya ihtiyacı var çünkü