ozlemturk uyurkende kusardı yastık kullandım hafif dik tuttum emzirirken de başının olduğu yerde dik tuttum yatar şekilde emzirmedim yedikten sonra hemen gaz cıkartmadım bekledim biraz çünkü yine kusuyordu emzirdikten sonra biri varsa istesede vermedim midesi çalkalanmasın diye öyle ama bitiyo dr götürdüm dr bişey yok dedi anlattığım şekilde yap dedi pek etki etmedi ama azaldı kusması birde çok emiyorsa fazlasını çıkartıyordur ben 2 3 saate bir emzirmedim 1 saate bir emziriyordum